Cemal Süreyya'nın yıllar öncesinden korona günlerini görmesi:
" Nasıl bir his biliyomusun ? Oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orda ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun. "
Kalbimin içinde seyahata çıkmış gibisin sanki her yerini geziyosun
Misafirlik yapma bari de ömürlük kal orda olur mu ?
Otur bi odasında dinlen biraz, uyursun belki yüreğime yaslanarak
Girersin her gece rüyama saklarım kokunu BEGONYA'nın yapraklarında...
' BEGONYA ' güzel bir şeyler çıktı sanki 🤭