Aksülâmel

Aksülâmel
@Mehlika___
Yürümezsen yol içinde birikir...
Dokunduğumuz her şeyin bir gün yok olmak için şimdi var olduğunu hatırlamalı. Gün bittiğinde, herkes gittiğinde, zamanı geldiğinde elimizde kalan tek şey aynada gördüğümüz kişidir. Zamanımızı ve çabamızı sarfederken bunu gözardı etmemeli. Çünkü her şey, bir gün gitmek için gelir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne de olsa bir deri bir kemikti insan. Ya sonunda kırışacak ya da yolda kırılacaktı."
"İnsan bir şeyi elde etmek için çabalar, elde ettikten sonra bir kenara atar. İnsanlar arzularını sever, arzuladıklarını değil. Kolomb Amerika'yı keşfedince mutlu olmadı, onu ararken mutluydu."
Doğmak, evlenmek, doğurmak, çalışmak ve ölmekle meşguldü hepsi. George Orwell
Bir anda gelip geçen güzelliğin neden böyle kısa ömürlü olduğunu ve artık bir daha geriye dönmeyeceğini içiniz burkularak düşünür, sevmeye bile vakit bulamadığınız bu aldatıcı, bu bir işe yaramaz güzelliğe ta derinden kırılırsınız…