Aksülâmel

Aksülâmel
@Mehlika___
Yürümezsen yol içinde birikir...
Bu kadar kalabalığı kendinde taşımanın, sonra da tek bir insan olarak yaşamanın güçlüğü... Artık dağılmamız lazım Birbirimizi anlamamız imkânsız ve hepimiz yorgunuz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeminimiz var hayat… Ne kadar inatlaşırsan inatlaş, Yine de seni en güzel yerinden yakalayacağız… Nazım Hikmet
“Ey zaman, gün olur geçmezsin, gün olur yetmezsin.”
İnsanlar ! Neden kaybolup gitmeme seyirci kalıyorsunuz ? Benden ne kötülük gördünüz ? Çok zayıfladım insanlar ! Belki de kaçmak istediğim bir şeye farkına varmadan sürüklüyorsunuz beni. Benim ayrılmama seyirci kalmanız ne kadar dehşet verici. Bat dünya bat... Oğuz Atay
Günümüz insanı ilkel veya antik çağ insanından daha fazla kötülük yapma kapasitesine sahip değildir. Sadece, kötülüğe eğilimini harekete geçirmek için eskisiyle kıyaslanamayacak kadar güçlü araçlara sahiptir.