Aksülâmel

Aksülâmel
@Mehlika___
Yürümezsen yol içinde birikir...
Hiç olmazsa tek bir insanla, sanki kendi kendimleymişim gibi her şeyi konuşmak istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlardan rahatsız oluyor ve biriyle yan yana geldiği andan itibaren ondan kurtulmanın çaresini aramaya başlıyordu.
Zaman beni sürükleyen bir nehir, ama nehir benim; beni parçalayan bir kaplan, ama kaplan benim; beni tüketen bir ateş, ama ateş benim... Jorge Luis Borges
Ben kalpten konuşurken sohbete acınası bir sıradanlık getirilmesinden daha fazla sabrımı taşıran başka bir şey yoktur.
Şair ne de güzel özetliyor insan hayatını: “Külçeler yüklüyüz ve çıkmak istiyoruz yokuşu.” İçimizde milyon hırsla varmaya çalışıyoruz. Varabilir miyiz?