Mehmet Kuloğlu

Mehmet Kuloğlu
@MehmetKuloglu
𝒴𝒶𝓏𝒶𝓇 - 𝒶𝓀𝓉𝒾𝓋𝒾𝓈𝓉 ʟɪ̇ʟɪ̇ᴛʜ: ᴍᴇᴋᴛᴜᴘʟᴀʀ²⁰²⁵ ʀᴏᴛʜɪ̇ʟᴅᴀ²⁰²¹ ᴇᴅᴅᴇʀɢɪ̇.ᴄᴏᴍ ᴷᵘʳᵘᶜᵘ
YAZAR | EDDERGİ
İstanbul
38 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
mehmetkulogluofficialMehmetkuloglu_
İŞTE ÖYLE BİR ŞEY !
BAZI SIZILAR ETİ DEĞİL RUHU ACITIR ‼️
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ELMA KOKULU CESETLER
Elma kokusunun öldürücü bir etkisi olduğunu bilir misiniz ? Kafanızdan aşağı kaynar sular döküldüğünü ve vücudunuzun soğuk bir ter akıttığını düşünün Dünyanın en kötü ölüm şekli varsayılan boğulmak ve ölmek çeşitlerinin aynı anda sizde bir tepkimede olduğunu nefes alamıyor ve yavaş yavaş yanarak eridiğinizi düşünün . Düşünün kötü varsaydığınız ne varsa Kan , savaş , ağıt , gözyaşı , acı uçsuz bucaksız bir acı düşünün Bu konuda bir hayli insaflı olsam gerek Empati kurmanızı dahi istemedim Düşünün , bunları yaşayanları koyun gözlerinizin önünden geçen o kirli ve salaş yaşamınızı işlenmiş film şeridine ve bırakın kaderi , tanrıyı , ahireti Düşünün ... Ölümün bütün çeşitleri hiç şüphesiz kötü bir enerji verir muhakkak Bir keder , ağrı , acı , üzüntü oluşturur Ölümü çeşitlendirmek de ne kadar doğru bilmem , ölüm sonuçta ölüyorsun yani bitiyor herşey senin için yok oluyorsun fiziksel olarak , duygusal olarak , mental olarak her yerde herşey de geç belki ama zamanla herkeste yavaş yavaş yok oluyorsun lakin Böylesi bir ölüm , bu kabullenilir cinsten değil ...
İnsan ve Toplum
İyi insanlar hayatın özünü taşır, sevgisiz büyüyen insanlar ise savaşı benimser ...
kırılganlık
" Biraz daha bükebileceğini sandığı herşeyi kırmıştır insan " bunu bugün bir kadının hikayesinde gördüm Sanırım bir kaç dakika cümlenin ağırlığı beni sersemleştirmişti ki daha sonra ne kadar doğru bir söz olduğunu ve bükerken az daha diyip kırdığım eşyalar aklıma geldi lakin burda kadının demek istediği şey bir eşya değil buna adım kadar eminim İncinmek , kırılmak bu kadar naif anlatılmazdı
İĞRENTİ
İnsanların çok sevilmek gibi arzuları olduğu gibi birileri onları çok sevdiğinde de onlardan uzaklaşmak gibi davranışları var Kimi çok seviyor veyahut değer veriyorsanız dönün ve bu tanışmanın İlk süreçlerine göz atın , o yücelttiğiniz karakter ve sürecin bugününde ki karakter arasında dağlar kadar fark olduğunu anlayacaksınız . "Sevgi ihtiyaçtır lakin mühim olan saygıdır ve bu baki kalmalıdır " dediğim de net tavrım bugün de geçerlidir . İnsan mayasında , bulunduğu ortama alışma vardır . Alışkanlıklar zamanla rahatlığa dönüşür ve bu rahatlık insanı göründüğünün çok ötesine taşır ki bu taşınma kişinin özüdür . Bazı insanların göründükleri gibi kalmalarını isteriz Göründükleri halleri ile hayatımıza dahil ederiz . Özünde nasıl bir insan olduğu derinliklerine inmeyiz Bir köpeğin başını okşuyor diye onun hayvan dostu olduğunu var sayar lakin onun bir kedi düşmanı olabileceği ihtimalini düşünmeyiz Dışa dönük yabancı insanlara karşı olan zarif ve naif tavırları ile onu kıymetli ve iyi bir karakter olduğunu sanar , özünde yakınında ki insanlara olan sert ve kırıcı tavırlarını gözlemlemeyiz . İnsan duygu ve davranışları yok edici ve yıkıcı bir unsurdur Aslında daha da derinleştirmek gerekirse bir yanı yıkıma uğrarken yıkım yapar ve yokluk ile mücadele ederken birşeylerin yok olmasının sebebi de olur . Örneklendirmek gerekirse şayet ; Siz birini çok seversiniz , bu sizi uçsuz bir boşlukta bırakır ve sevdiğiniz kişinin size karşı acımasız oluşunu var sayarsınız. Peki sizi seven kişiye karşı sizin tavrınız nedir ? Bu kısır döngü içerisinde bir yıkım ki canı yananın haddi hesabı yok B- A'ya C- B'ye D- C'ye E-D'ye bu şekilde bir kırılganlık ve yıkım durumu oluşur . Kimi zaman karşılıklı olarak birbirlerine sevgi ve birleşim arzusu taşıyan insanlar oluşsa da bunların yarı yarıya
Edebiyat