İlk kez utandım varlığımdan ve zayıf buldum kendimi. Keşke çok seviyorum seni diyebilseydim. Her gözüme baktığında , gözlerimle yüzüne haykırsaydım aşkı. İnsana en büyük ders olmalı keşke diye kurduğu cümleler ve asla ertelememeli gizlememeli hislerini
“Hayatın anlamı neydi bugüne kadar,hayatınızın en mutlu yılları hangileriydi ?” diye biri soracak olsa,şüphesiz seninle aşk olduğum günlerden bahsedeceğim.
İki çocuğumla kalbinin kapısını çaldığımda kendimden yeni biri ben doğurup gelmiştim o muhteşem mis kokulu aşkının hayatına oraya buraya çarpılıp dağılmayı göze alıp bile bile seni sevmiştim