"Gülüp eğlenmeliydim, su gibi akmalıydım şu yaşımda, oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği... Kaç gecem daha böyle huzursuz geçecek? Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek."
Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar?