Mutlu olmak senin de hakkın. Hem insan kendi yaşamından zevk almazsa , öteki insanları da mutlu edemez. Ne kadar anlamlı, ne kadar önemli işler yaparsa yapsın, önce insanın kendisinin mutlu olması lazım.
Başka bir insanın bedenine bakarak, nasıl büyük bir mutluluk duyulabilir ki? Zaten bütün yaşamınızı bir tek insana bağlamanızı, o size güldüğünde mutlu olmanızı, sizi görmezden geldiğinde kahrolmanızı da anlayabilmiş değilim. Yaşam o kadar zengin ki, o kadar güzel, o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki, bir insanın mutluluğunu, bir başka insanın davranışıyla sınırlaması baba çok saçma geliyor...