“Sevilememiş insanın bütün hırsıyla sevilmek için, en sevilemeyeceği yerden, çabalayıp duruyordu. Istırap çekiyordu. Hiçbir şey olmayacağını hissetmemesine imkân yoktu. İşte yaşamak istiyordu. Bırakalım insanları istediklerini yapsınlar. Herkes kendi hikâyesini yazacaktır.”
Riyakâr olmalıyız.
Hepsi gibi.
Hele biraz samimi ol.
Derdini bir dök hele. Hele bir insanın
sana şifa veren
parlak gözünden söz aç.
Seni paramparça
ederler.