Mehtap Atmaca

Mehtap Atmaca
@Mehtap_Atmaca
Örtmen:)
İyileşmeyen çocukluk yaralarımız vardır, yaşayamadığımız "çocukluğun" yaraları. O küçücük bedendeki "çocuk" olamadan büyümek zorunda bırakılmış ruhun yaraları... Hayatımın yaşadığım ve çocuk kalbinin bilgeliğinden öğrendiğim en kıymetli bilgilerle hayatıma anlam katan, umudumun arttığı kısa ama bende ömür boyu etkisi olacak bir dönemine kadar hâlâ bir köşede yüzünü dizlerine yaslayan, dışa vuramadığı gözyaşları içine akan o küçük kızın elinden tuttum ve birlikte o yaraları iyileştirmeye başladık. O tuttuğum ele "bugün" daha sıkı sarıldım. Ne kadar canı yansa da gözyaşlarını yine içine dökecek ama yüzünü dizlerine gömüp hayata küsmeyecek bir daha. 26.09.2021
Reklam
"Bence şans ya da uğursuzluk diye bir şey yoktur. Bu dünyada doğruluğundan emin olduğum bir şey var, o da, kimse kimsenin hayatına karışmamalı. Her şeyi kendi yapmalı insan. Belki ona yardım edilebilir ama, şunu yap denemez. "
Sayfa 276·Kitabı okudu
"İnsanın ne yapacağına kendi karar vermeye hakkı var!"
Sayfa 138·Kitabı okudu
"Tek istediğim kimseye yük olmadan yaşayıp gitmek."
Sayfa 14·Kitabı okudu
"En güçlü iki savaşçı sabır ve zamandır." Lev Tolstoy