Mehtap OZAN

Mehtap OZAN
@Mehtapozann
İçimin ne kadar ölü olduğunu tahmin edemedikleri gibi şimdi nasıl çiçek açtığını da asla bilemeyecekler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Ama ruhumuz böyle gökyüzlerinde uçup dururken birdenbire yere inip insan küçüklüğü ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor.
"Demek ki insanlığa güven duymanın yıkılışı böyle oluyormuş diyordum, umut kapılarının, pencerelerinin sıkı sıkıya kapatıldığı bir kararlılık hali,artık hiç kimsenin,aralayamayacağı bir demir kapı..."
Tüketen insanın üreten insandan daha değerli olduğu bu yanlış ve ahlaksız döneme tahammülüm kalmamıştı artık.