Çok sevdiğim birinden aldığım benim için en değerli hediye :) kitap o kadar akıcı ki bir dil ile ilerliyor ki tek oturuşta bitirebileceğiniz türden bir kitap. Yaşar Kemal her zamanki gibi harikalar yaratmış, Doğu kültürünü olduğu gibi kalemine yansıtmış. Masal gibi başlayan bu kitap tüm duyularınıza hitap ediyor. Masallar güzel bir son ile biter ama bu...
Sevdiğinin bir tutam saçı uğruna ömrünü veren Memo, beni en çok sen etkiledin :(
Kitabı ilk defa üç yıl önce okumaya başladım fakat bilim kurgu bana hitap etmediği için yarım bıraktım. Şimdi tekrar okumaya başlayınca bende bıraktığı etki çok büyük, daha önce neden farkedemedim bilmiyorum. Kitabın geleceğe yönelik bir uyarı olduğunu düşünüyorum, distopik yazarların günümüzden çok önce yaşayıp bugünü ve geleceği tahmin etmeleri çok şaşırtıcı. Kendine ve çevresine yabancılaşan, beyni kullanmak yerine uyuşturmayı tercih eden insanları konu eden bu distopik kitap aslında tam da günümüzü olduğu gibi anlatmıyor mu? Kitabın bende bıraktığı etki inanılmaz, herkesin okumasını tavsiye ediyorum !