Yani bilemedim... ya kitaptaki öykülerin mantığını tam kavrayamadım ya da kitap o kadar olağanüstü ki o yüzden anlamadım okuduklarımdan.
Bir ya da iki tane öyküsü dışında verim alamadım.
İçinde hâlâ acıyan bir yer vardı ama iyi şeyler vaat eden bir acıydı bu, tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak, ama yumuşak bir acı.
Haydi gel benimle ol
Oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize
Ordaki sevgililer özenip birer birer
Gün olur erişirler ikimize
Uzanıp yüreğimin ateşiyle yeniden
Yıldızları tek tek yakacağım
Sarılıp güneşlere sevgimizle göklerden
Mavi mavi taçlar takacağım ne olursun
.. 🎈