~♡~
Hiç kimse izlemiyormuş gibi dans et...
Hiç incinmemiş gibi sev...
Hiç kimse dinlemiyormuş gibi şarkı söyle...
Ve dünya cennetmiş gibi yaşa...
(Mark Twain)
~♡~
Evli
Eğer dünyanın dengelemek için karanlığa ihtiyacı olması gerekmez miydi? gündüz kadar geceye de ihtiyacı varsa, ruhun da aydınlığı dengelemek için karanlığa ihtiyacı olması gerekmez miydi?
Varoluşun çoğu ıstırap çekmek. Istirap da arzulardan geliyor. Demek ki eğer arzuları ortadan kaldırabilirsek, o zaman ıstırabı da kaldırmış oluruz.
~~~~
Bu tür bir zayıflığa insan nasıl saygı duyar? Bilerek yavanı, sıradanı, güvenliyi kucaklayan, bunu sırf hayal kırıklığının getireceği acıdan kurtulmak için yapan bir insanı, nasıl bağrına basabilirsin?