Hani çocukken bir yerimiz yara olduğunda tentürdiyot sürerlerdi üstüne, sonra da yanmasın diye üflerlerdi. Hayatımız boyunca birileri yaralarımıza iyi gelecek bir şeyler sürsün, sonra da acımızı almak için üflesin diye bekliyoruz.
Ve eğer onun eşitim olabileceğini kabul ediyorsam, onun yaşamının da aynı yollardan, evet, ama benimkine hiç benzemeyen yollardan geçtiğini varsaymam gerekiyordu.