Melek Samut

Melek Samut
@MelekSamut

Melek Samut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2018 3. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pantolonumun cebine ellerimi soktum. Plajın önünden ıslık çalarak,herkes gibi,mesut bir adam gibi,aynayı kıran ben değilmişim gibi geçtim.
“Aşkın, gözü kapalı uçurumun kıyısında yürümek olduğunu bilen biri âşık olur mu hiç?” deyip sustum.
Yüzündeki ekşi ifadeyi bozmadan acı acı gülümsedi: “akıyor,doğru” dedi. “Zaman bana da bir nehir gibi geliyor. O nehirde yüzüyorum. Sular akıyor ama hangi damla arkamda, hangisi önümde; nehir mi daha hızlı akıyor,ben mi; su önüme mi geçiyor, arkamda mı kalıyor anlayamıyorum. Gerçek olan tek şey sonsuz bir akış.” “Ama ömür diye bir süre var.Sınırlı bir süre.” “O da görece!” diye cevap verdi.
Sayfa 215 - undefined·Kitabı okudu