Melih yörük

Artık mevsim kış. Serin bir sabahın huzuruna eğilip toprağı öpüyor yapraklar. Her şeyin rengi soluk bu günlerde. Her şey kirli bir sarıya dönük. Tozunu yuttuğumuz zamanın kollarında uyuyor şimdilik gençliğimiz. Anılar eskinin rüzgarıyla ile aklımın kıyısına vurup duruyor. Birbirine vuruyor herkesten saklı. Kendi ikliminde kayıp, derin kabuklu yaralarımız… İçimden akıp yükselen, özlemlerine değen derin bir kış hikayesi bu. Merdivenlerinde koştuğumuzu, sıralarında sırdaş olduğumuzu, kaybettiklerimizi, gidenleri…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Melih yörük

, bir kitap okudu
6/10
·218 syf.·
5 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,4bin okunma
Farkındalık,kum fırtınasında güneşi görmek gibidir, henüz fırtına dinmedi,kum gibi cam parçacıkları saçılıyor insanların gözüne her gün okulda,radyoda,televizyonda,gaztede, heryerde görünmez makinalardan insanların gözüne cam parçaları saçıyorlar ki göremesinler,gözlerini açamasınlar,güneşi göremesinler;ışığa,ruhlarına,özlerine temas edemesinler diye... Nuri Pakdil
Arayıp bulmalı Satır satır, hece hece Ya gündüz yahut gece Olsa da bir bilmece Bir bilene sormalı Kendini kendinde bulmalı..
“Sevgisizliğin dayatıldığı coğrafyalarda aşk şiiri yazmak bile baş kaldırmaktır. Çünkü aşk, umuttur, devrimdir, ülküdür, ülkü.” Cahit Zarifoğlu