Ah Nastyenka! Ah Nastyenka! Diye düşündüm. Bu sözle ne çok şey anlattın! Böyle bir sevgi başka zaman olsa yüreği üşütür,ruha ağır gelirdi. Senin elin soğuk,benimkisiyse ateş gibi sıcak. Ne kadar körsün Nastyenka!..Ah mutlu bir insan çekilmez oluyor bazen! Ama sana kızamam ben !...