Ölümle hayat arasındaki tek fark senin varlığın belki de. Sen olmasan böylesine sarılabilir miydim yaşamaya? Ölümden kaçabilir miydim? Her yeni güne umutla başlıyorsum, senden bir şeyler bulurum diyedir. Her sabah o gün seninle olacağımı düşünerek çıkarım evden. Ve her gece ne kadar karanlık olursa olsun senin için yaşanmaya değer.
Sen yaşadıkça ölümü düşünmeyeceğim, inan ölmeyeceğim. Yaşanan yaşamamı gerektiriyor. Seni sevdikten sonra, ölüm kurtuluş değil. Anladım.