Önyargı ile başladığım kitaptı ancak çok sevdim. Bence kitap için daha iyi bir başlık olabilirdi. Başlık- nolur beni alın- tarzı bir başlık olduğu için, başta kitaba bir önyargı ile yaklaşmıştım. Hayata dair dinlendirici, bilgilendirici naif bir kitap aslında. Ben faydalandım, içinden hayatıma aktarmaya gayret edeceğim tavsiyeler de aldım.
Elbette ne kadar donanımlı da olsa bir insanın tüm fikirlerine katılmanız mümkün değildir. İçinde katılmadığım yerler elbette var ama ülkemiz adına değerli bir bilim adamının hayat birikimlerinden faydalanmak gereklidir. Keyifli okumalar dilerim.