Hiçbir şey hissedilmediğini, acı çekilmediğini, bunun tatlı bir son olduğunu ve bu şekilde ölümün basitleştirildiğini söylüyorlar.
Hah! Öyleyse, bu son altı haftanın acısı ve bütün bu son günün can çekişmesi nedir? Öyleyse bu çok yavaş ama çok hızlı akan, bu onarılamaz günün kaygısı nedir?
İdam sehpasına açılan bu işkence merdiveni nedir?
Görünüşe göre bu, acı çekmek değil.