"Bir vazo, bir kahve makinesi yahut bir televizyon bir kitaptan çok daha önce eskir yahut kırılır, bozulur. Bir kitap, sahibi onu parçalamak, sayfalarını yırtmak, ateşe atmak istemediği sürece işlevini yitirmez."
Ayrıca kim bilir belki de yarım kalan hikayeler daha güzeldir.
Sanki yarım kalan hikaye çekip gidenin değil de, geride kalanın yarım bir hikayesi gibi.