Benim için başlamış hiçbir şey yok, yaşamakta oluşumdan başka. Ve kimi zaman, örneğin yazın, hava güzel olunca, belki de artık vaktin geldiği, pek öyle görünmese de olayın başlamakta olduğu duygusuna kapılırım, korkarım, evet, havanın güzelliğine kapılmaktan ve bir an bile olsa, istediğim şeyi unutmaktan, daha şimdiden ayrıntıda yitmekten ve asıl önemli noktayı unutmaktan korkarım. Yaşamımda daha şimdiden ayrıntılara dalacak olursam işim bitiktir.