Sartre Bulantı’da: "Yalnızlık; düşündüklerinizin kafanızın duvarlarına çarpıp tekrar içerde kalmasıdır.” diyor. Yalnızlık, etrafında kimsenin olmaması değil, seni anlayan birilerinin olmamasıdır. İnsan insanın sadece anlayışına muhtaç.
Çünkü insan, yaşarken anlaşılmalıdır.
Caylanı öldürdüler, kadınları götürdüler, le yare..
Le yare… Gül nare…
Gülyarımı esir ettiler, le yare…
Le yare, hevale…
Pazarın köşesinde sattılar
Ben ki bugün çok dertliyim, le yare…
Le yare… Gül nare...
Bir divane onu ararım, le yare…
Le yare, hevale…
Ararım da bulamam, gül nare…
Ararım da bulamam, gül nare…
youtu.be/C_egNuZRHjM