Ay Tanrıçası

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse diğerinin neyi, neden yaptığını bilmiyor. Kimse doğruları söylemiyor. Kimse mutlu değil. Kimse güvende değil. Dünyada yanlış olan onca şey arasında yapabileceğin tek şey var, o da hayatta kalmak.
Alıntı
musetaghi isimli okura yanıt verildi
Ay Tanrıçası
@leomusee süçim sizindi. Amma kitab biraz qalındı, 800 səhifədən çox. Uzun əsərlər oxumaq çətin deyilsə kitabla başlamaq daha uyğun olar deyə düşünürəm. Sonra da serialı
Kimse diğerinin neyi, neden yaptığını bilmiyor. Kimse doğruları söylemiyor. Kimse mutlu değil. Kimse güvende değil. Dünyada yanlış olan onca şey arasında yapabileceğin tek şey var, o da hayatta kalmak.
Alıntı
musetaghi isimli okura yanıt verildi
Ay Tanrıçası
Serialı olduğundan xəbərsiz idim. Kitab özü çox axıcı və maraqlı gedir. Serialın adı nədi? Bəlkə paralel aparım?! 🤭
Yaponlar utancaqligi pis terbiyenin neticesi sayirlar.Bize ise eksine,utancaqligin yaxsi sey oldugunu aşılayıblar. "Ele abirli,utancaq qizdi,ele basiasagi qizdi".Utancaqliq niye pis terbiyenin gostericisidi?Cunki yaxsi terbiye basiasagiligi yox,dik durmagi oyretmekdi.Danisarken insanlarin gozunun icine baxmagi,huquqlari ucun calismagi,ozunu tanimagi,tanitmagi,ozgur olmagi oyretmekdi.Yaxsi terbiye basiasagiliq deyil.Basiasagiliq mutilikdi,ozunu tapmamaqdi,ozun ola bilmemekdi,cekingenlik,gozuqipiqliqdi,secimsizlikdi,azadligin olmamasidi.Kolelikdi.Azad insan basini asagi salmir!!
Sayfa 92·Kitabı okudu
Ay Tanrıçası
Həqiqətən doğru fikirdi. Təəssüf ki, "doğru tərbiyə" nəticəsində bu gün özümüzü ifadə etməkdə çətinlik çəkirik..