"Bu dünyada görebileceğin en güçsüz, çaresiz insanım. Gerçi beni tanımıyorsun, bunu bilmemen normal. Ama böyle uyduruk cümlelere karnım tok benim."
Genç kız elini, onun koluna koydu.
"Duyguların var mı?"
"Var."
"Sevebiliyor musun?"
"Evet."
"Sevdiklerini kaybettiğinde, onları özleyebiliyor musun?"
"Evet özlüyorum."
Emily masumca tebessüm etti.
"O zaman sen güçlü bir adamsın."
"Keşke yaşam kitaplarımdakilere daha çok benzeseydi," diye söylendi Fern. "Kitaplardaki ana karakterler asla ölmezler. Eğer ölürlerse hikâye ya mahvolur ya da biter."
Bailey "Herkes birileri için ana karakterdir," diye yorum yaptı.