"Aramızdaki temel fark ne,biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar,bayraklar ve din görüyorsun!"
"Peki,sen ne görüyorsun bakalım?"
"İnsan,sadece insan.Seven,acı çeken,acıkan,üşüyen,korkan bir insan."
Heyecanlarımı hep gelecekteki günler için saklamıştım;babam öldüğü zaman yeteri kadar üzülmemiştim, mezarın başında küçük ayrıntılara takılmıştım. Bir ağaç, kuşu filan seyrederken değil, düşünürken sevmiştim. Hayır belki de kendimi yaşanacak güzel günler için saklamamıştım:Belki de sadece duygularımda her zaman biraz geç kalıyordum.