Esma

Yaşamak alışmalardan sonra alıştığın herşeyle savaşmaktır
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum Bir deniz kenarı mı olur Bir dağ başı mı olur Kaçsak bu kalabalıktan Bir yer bulsak kendimize.
Anlarsın niçin uzak yerlere baktığımı. İçinde yaşanmaz bir dünyada yaşıyorum.
Sıcak ülkelere göçmeye çalışırken Sürüsünü kaybetmiş bir kuş gibiyim. Öyle çaresiz, öyle kimsesiz. Kalmışım karın ortasında Sığınıcak bir agaç gölgesi arıyorum Bulamıyorum, Kendimi bulamadığım gibi.
Sevgilim eğer birgün sana sarılırsa kollarım, Toplanması mümkün olmayan bir enkaza dönüşeceğimi biliyorum.