48 ödül almış bir kitaba yapılacak tek bir eleştiri yalnızca kişinin zevkine hitap etmediğindendir. Şayet ödül verme yetkim olsaydı bir ödülü de ben bırakırdım kitaba ve onu yazan yazarına. Daha önceden okuyamadığım için içimde burukluk hissetsemde okuduktan sonra bende çok büyük etki bıraktı. Beyin felci geçirmiş olan baş karakterimiz Melody'inin hikayesini onun kendi ağzından okurken zaman zaman gülecek, zaman zaman gözleriniz yaşaracak ve eğer çok duygusal biriyseniz belki de ağlayacaksınız. Ama hiçbir şekilde beğenmedim denemeyecek bir kitap. Kesinlikle 10/10.