Bir şarkının yarıda kesilmesi gibi hissettiklerim,
Yarım kalmış bir şeyler var,
Eksik olan bir çok yer ve zaman.
Kalbimde ölü mezarlığı, sessizliğim geceden
Bir manası var mı hislerimin yoksa gözlerimdeki perdeden mi tüm bunlar
Gerçeklerin ne kadarını görebiliyorum
Yoksa bir hayalden mi ibaretim bende.
Seçim şansımın olmadığı kaç dönemeç, kaç sokak kaldı önümde,
Yolum mu yanlış ya da yanlış olan ben miyim?
Zihnimde kurduğum kahkaha serüvenimin kaçı mutlu sonla, kaçı kederle bitecek
Hâlbuki acımasız ve çekilmez olan evren değil, insanlığın ta kendisi.
Peki neden üzüntü ve keder bu kadar kıymetli,
Neden sert olmalıydı her şey ve her şeyin sonucu olan ben,
Kendimizi bu kadar düşünmek ve korumak zorunda mıydık?
Acıdan kaçarken acıya sığınmak zorunda kaldığımız gibi...
11.02.2020