"... Seni kazanmam senden vazgeçmem demek. Seninle olmam seni kaybetmem demek. Ama kendimi de tutamıyorum işte..."
"Tutma o zaman... hayatın boyunca tek başına savaşmışsın, kaybetmişsin. Bir de birlikte savaşmayı deneyelim, belki kazanırız. Olmaz mı?"
"Biz ikimiz... hiçbir şekilde kazanamayız Eylül..."
"O zaman kaybedelim. Kaybedelim... Kazanmak zorunda değiliz. Ben seninle kaybetmeye de varım."