Ben ve ya o... Ne ikimizden biri ne bir başkası... Kimse inşa etmedi bu anı. Bu anın tuğlalarını buraya kimin koyduğunu bırak. Sadece aramayı bırak. Çünkü anlar inşa edilmez, çünkü anlar kendi kendine olur.
Hani sana içimdeki ormanın buzları eridi demiştim ya, o orman hayatında ilk defa yazı yaşıyor artık. Beni ısıttığın için teşekkür ederim, eldivenlere ihtiyacım yok. En azından ısınmak için... Bu arada dışarıda fırtına var ama buna rağmen gökyüzü parlayan yıldızlarla dolu. Sen yıldızları izlemeyi seversin. Bil istedim...
Tam bir saattir kendim bile tanımadığım bir Merih'le tanışıyordum, ilk defa içimin buz gibi olmadığını hissediyordum. İlk defa bir insan için yanıp tutuşuyorum...