meric

meric
@Mericmrc
“Karısı onu "Bütün entelektüeller korkak olur!" diye teselli etmişti. "Çünkü korku, düş gücünden kaynaklanır.”
Reklam
“Yanlışa karşı çıkıyorum ama doğruyu gereken güçte savunamıyorum”
"Kötülük de iyilik de şartlara bağlı delikanlı"
“Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak, canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.”
Yoksa yeryüzünde kötü insan diye bir tipin var olduğunu mu sanıyorsun sen. Öyle alnında kötü insan yazan bi­risi yok bu dünyada. Normalde herkes iyi. En azından herkes normal birer insan. Umulmadık bir zamanda birden kötü insana dönüvermeleridir korkunç olanı. İşte bu yüzden hüküm vermek zordur ya.