Yorgunsak eğer, bu daha önceden çok uzun bir yolu yürüdüğümüzden değil midir? Ve insanın yeryüzünde verilecek bir savaşı olduğu doğruysa, o bezginlik duygusu ve başın yanıp tutuşması, uzun süredir mücadele ettiğimizin bir göstergesi değil midir?”
Vincent Van Gogh
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde; Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa; Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde; Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa; Bil ki seni düşünüyorum.
Ümit Yaşar Oğuzcan