Nasıl anlatsam...
Harikaydı ve beni çok derinden etkileyen bir kitap oldu ve çok ama cok duygusaldi ama sonu harika bitti gozum kapali herkese tavsiye ederim
Harika bir ask kitabiydi bayildim ilk sayfalarina aldanipta sakin olaki kitabi birakmayin sonu az da olsa duygsaldi ben bayildim opera da geçen bir aski okudum
Carton gercekten coo fedakarca davrandi kitap huzun dolu bitti ama harikaydi kitabin Boyle bitmesi beni uzdu fedakarligi anlatan harika bir eser ben severek okudum
Hariak bir kitapti sonnda gizemi cozemeselerde yine de harikaydi komik bir kitapti ben severek okudum yani tavsiye ederim bir yerde tiksinsem de sorun degil