Yazarin kalemi ile ilk kez tanistim ama malesef kitabi begenmedim. Cok klasik ve sıkıcıydı. Kitabin adi göre konu aşk ama iceri cok degisikdi. Ne okudum anlamadim. Kitap olmamis.
"Hiçbir duygu şüphesiz yüreğinin üzerindeki kara bulutların dağılmasını sağlamak kadar rahatlatıcı olamazdı. Aldığın her nefesin boynuna bağlanan bir iplik olduğunu hissetmek kadar can yakıcı olan duygulardan kurtulmak ve onların üzerine tertemiz bir havanın sana ulaştırdığı, ılık rüzgârı iliklerine kadar hissetme... Derin bir nefes aldığında ciğerlerinin bayram etmesi gibiydi hafiflemek. Omzundaki ağırlığın kalkması gibi, ruhun aydınlatıcı mutluluğu...
Sevgili memleketlim yazarcım Yasemin Yaman 'seri şeklinde yazılmış üçüncü kitabıydı. Kalemi oldukça okunası, akıcı ve duyguları okura hissettiren cümleler ile kitabı başladığınız gibi hemen bitirebilirsiniz. İlk kitaplarda bebek olan Songül 'ün annelik kokan hikayesini yer yer göz yaşlarıyla okudum. Aile olmak ve bağlılık, sadakat, güven, dostluk gibi en sevdiğim konuları kaleme alan yazara eline, gönlüne sağlık diyorum. Sırada ailenin ilk torunu Melek 'in kara duvaklı hikayesi varmış. Merakla kitap olarak çıkmasını bekliyorum.
Sen Olmadan AslaYasemin Yaman · Parola Yayınları · 201770 okunma
“Narin abla, Adnan Bey neden o kadar sinirliydi? Sana kötü bir şey söylemedi değil mi?”
“Yok canım, odası temizlenmediği için sinirliydi. Ben odasını temizleyeceğim, siz diğer işleri halledin.”
“Abla istersen ben yapayım?”
“Yok canım, odasını benim temizlememi emretti. Bundan sonra da ben temizleyecekmişim beyin odasını!”Narin sözlerine alaycı bir sitem katarken karşısındaki kız onun haline gülmeden edememişti.