Kitaplarla..

Kitaplarla..
Sen yoksan eğer dem de bize mey de haramdır.. youtu.be/fU6NkO4f0QE?si=...
Her şey bizden geliyor, bizimle geliyor ve bizde oluyor.
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
Huzur işte burada..
1000Kitap
Unut Zezé, bir faydası yok. Yavaş yavaş unutacak, unutacaksın, ileride hatırladığında her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın.
Sayfa 33
Alıntı
İnsanın sağlığı yerindeyken güneş ne kadar güzelleşiyordu!
Sayfa 33
Alıntı