Neden bu kadar çok kitap okuyorsun?
"- Sorma neden niçin, her şey yalnızlıktan.."
Neden bu kadar çok kitap okuyorsun?
"- Neden insanlar bu kadar az kitap okuyor?"
Neden bu kadar çok kitap okuyorsun?
"- Yapacak daha iyi bir şey aklıma gelmediği için."
Neden bu kadar çok kitap okuyorsun?
"-Yazamadığım için."
Neden bu kadar çok kitap okuyorsun?
"- Ne yapayım aptallıklarınızın bir parçası mı olayım?"
#alıntı