Oysa benim de dünyaya ve içindeki bir takım saçmalıklara
Pervasızca kafa tuttuğum zamanlar vardı.
Sen yetişemedin.
Bir haksızlık, bir adaletsizlik, bir bile esteye kırılmış kalp görmeyeyim yıkarım ortalığı dediğim zamanlar vardı.
Sen görmedin.
Hep böyle içi çürümüş
Mücrim bir ağaç değildim.
Bakma şimdi gölgemi
Her türden mahlukata çiğnettiğime.
Beni bu hale sokan
Hep taahhüt edilen
Ama hiç yerine getirilmeyen
Bir takım vaatler
Sözler
Karşılık bulamamış seviler ve beklentiler..
Tam olarak delilik sayılmaz bu halim, ama delirenler herhalde kendilerine acı veren şeye teslim oluyordur, ruhundaki sarsıntılardan yavaş yavaş zevk almayı öğreniyordur. Hissettiklerim de buna pek uzak sayılmaz doğrusu.