Kitapları çok hızlı okuyan biri değilim hatta bir kitabı bitirmem bazen aylarımı alıyor çünkü karakterleri doyasıya yaşamak istiyorum. Eğer ki bu kitabı hızlı okumaya çalışsam 150. Sayfada bırakırdım yavaş okumam sayesinde 420 sayfa gelebildim. Kitaptan çok dram yüklü olduğu şeklinde yorumlar almıştım ve ben de dram sevdiğim için alayım dedim ama bana etki etmedi maalesef. Bazı kişiler de diyor ki “birazcık sabret olaylar daha yeni başlıyor” arkadaşım kitabın yarısını bitirdikten sonra olay beni çekse ne olur çekmese ne olur. Kitabı okurken şahsen yoruldum.
Tavsiye etmem.