"Son" mefhumu bende bir garip düğümdür. Film biter bitmez perdede görünen "son" kelimesinden, romanın son yaprağındaki "bitti" klişesine kadar... Son öpüş, son gidiş, son adım, son mektup, son kuruş, son nefes... Vesaire.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözleri açık körler arasından geçip giden bu çocuk bana ögretti ki, bir çoğumuzda göz, görmenin değil görmemenin âleti... Hakkı verilmeyen âlet, görmeye memur olduğu işin aksini yapar.
Polis midir, belediye midir, halk mıdır, mektep midir, gazete midir; terbiye midir, ahlâk mıdır, akıl mıdır, zevk midir, zarâfet midir; bize yabancı göz karşısında çekidüzen verecek vasıta her neyse, geçsin artık harekete!