"Kelâmın en güzeli Kelâmullah'tır. Kimin ki Allah kalbini Kur'an'la süsler ve onu kâfir iken İslâm'a dâhil eder, o da Kur'an'ı sâir sözlere tercih ederse, işte o kimse felah bulur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dört ayrı hikayeden oluşan Mürebbiye , Zweig’in okurken en çok sıkıldığım kitabı oldu . Yarım kalmışlıklar , sonundaki kasvetler son hikayenin yersiz gereksiz kısımları aşırı sıkıldım . Bir süre Zweig’ın kitaplarını okumayı düşünmüyorum. “Geç Ödenen Borç “ kitabın içindeki baştan sona güzel gelen güzel biten tek öyküydü . Demek ki istediği zaman kasvet olmadan da yazabiliyormuş
isterdim ki Zweig’ın bu tür , insanın içini karartmayan daha çok hikayesi olsun . Bu kitabı çok sevenler olmuş olabilir ama söylediğim gibi bana Zweig kitaplarına ara verme kararı aldırdı . Okumak isteyenlere iy okumalar dilerim…