Kitaba ilk baktığımda aşk kitabı sanmıştım ve kalınlığından dolayı alıp almama arası ikilemde kalmıştım. Daha sonra sevdiğim bir hesapta görünce hemen aldım.
Kitap sandığımın aksine aşktan ziyade savaş yıllarını anlatıyordu. 2.dünya savaşı yıllarını nazilerin Yahudilere yaptıklarını yutkunmakta zorlandığım nice eziyet işkence vahşeti...
Bunun yanı sıra Christine ve İssacın o masum temiz saf aşk hikâyesi. Christine Alman, İshaac ise Yahudi ve onca zorluklarda bile birbirini bırakmaması o kadar güzeldi ki.
Son olarak bu kitabı iyi ki almışım okumuşum. Tarih kitaplarını roman tadında yazan yazarlar iyi ki var..
Erik AğacıEllen Marie Wiseman · Arkadya Yayınları · 20163,811 okunma
Hayatın akışına kapılacağım. Yaralarım, alıştığım güzel anlarla kabuk bağlayacak. Umarım sık sık güzel anlar yaşarım ve uzun sürerler. Çünkü geçmişte yaşarsam, hayatta kalamayacağım.