Neden insanlarla konuşmak hep bana düşüyor? Sokaktayken annem “hanımefendiye merhaba” dememi söylüyor ya da “Bu bey bizim komşumuz,” diyor ve ben ona gülümsemek zorunda kalıyorum. Sebebi, normal görünmemiz, gerçek bir aile gibi görünmemiz konusundaki saplantıları.