Çektiğimiz acıların çoğu, başkalarıyla kurduğumuz ilişkiler sonucunda ortaya çıkmaktadır. Sartre'ın meşhur sözü gibi, "Cehennem başkalarıdır." İyi haber şu ki, ilişkilerde çektiğimiz acıların çoğu gereksizdir ve kendimizle sevgi dolu bir ilişki geliştirerek, bu acıyı engelleyebiliriz.