Merve İnanır

Merve İnanır
@Mervee135
İçimde sonsuz bir günbatımı..
Reklam
Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık.
Belki de aşk; yaşamı yaşam yapan şey olduğu içindir. Yaşamın kalbi belki ..
Aşktan vazgeçmek, yaşamdan vazgecmekten daha zordu. Insan şu dünyada tüm vaktini öldürmeye ya da tapınmaya harcıyor, hem de ikisini aynı anda. Senden nefret ediyorum! Sana tapıyorum!
Dünyanın derdi insanları nereden tutturursa oradan yakalıyordu, ama bir yerden yakalamayı hemen her seferinde beceriyor gibiydi.
Pythagoras'a göre insan dışında hiçbir canlının doğal sınırlarla bir sorunu yokken, insan kendi varlığına zincir vurduğunu düşündüğü her şeyi kırmak eğilimindedir.
Reklam