(Yalnız sana ibadet ederiz)" اَيَّاك نَعْبُدُ" Diyen bir kimsenin ibadeti, diğerlerinin ibadetinin kabul olunması bereketi ile makbul olmuş olur. Buna göre kul sanki şöyle der: ' Allah'ım her ne kadar ibadetim makbul değilse de beni geri çevirme. Çünkü bu ibadette Ben yalnız değilim aksine çoğuz. Her ne kadar kabul edilmeye layık olmadıysam da diğer ibadet edenlerin ibadetlerini sana şefaatçi olarak sunuyorum O halde benim ibadetimi de kabul buyur.'