Kitaptaki muhteşem betimleme beni benden aldı. Her uzvunda ayrı bir gösteriş. Konusu fazlasıyla başarılı. Kelimelerle nasılda güzel dans edilmiş. Adeta büyüleyici. Lakin beni boşlukta bırakan tek şey son bitişin daha çetrefillli olabilmesiydi. Kitabı bitirdiğim de sanki bir sayfa daha varmış gibi bir boşluk hissettim. İçimde ki sonu" oh bitti " diye sonlandıramadım.
Doktorumuzun tavsiyesi ile başladığımız bir kitap. Sabrı daha verimli kullanma kılavuzu mu diyelim yoksa nasıl kullanacağız mı diyelim.... Devam edip görelim
Yıllar yıllar önce ki kitabım. Ergenlik çağlarımın, beni kitaba bu kadar bağlayan, bir çırpıda okuyabildiğim bir kitaptı. Akıcı anlatımı her seferin de sayfaları borakmaya müsaade etmiyordu.
O dönemde yaşayıp böylesine bir topluluğun parçası olmak ne zat-ı şahane olurdu ama 🩷 Şiirlerin içtenliği, beni o döneme sürüklerken, o zamanın aşkları, sözleri, kıymeti herşeyiyle hayran bıraktırıyor insana. Özendik yahu!
Sevgili Psikoloğumun önerisi ile başladım. Kendimle, eşimle, arkadaşlarımla, çocuklarımla olan her olumsuz durumun ailem, ebeveynlerim ile ilişkili olması beni onlarla empati kurmaya zorladı. Ben ebeveynlerim ile empati kurar iken onları anlayıp fakat hala kendimi çözümleyemediğimi fark ettim. Nerede yanlış bakış açısı kullandığımı sorguluyorum...