Ben bu hayatta en çok öğrenmeyi ve öğretmeyi sevdim..
Sonsuza kadar öğrenci olmaya aday bir öğretmen...
Kitap, çay , çiçek ve çocuk kalbi sever.
Küçük bir anı defteri... Kendime notlar . . .
Yetişkinler arasında en çok yaşlıları severim. ( Tabii bazılarını ) Onların hayat hikayelerini dinlemeye bayılırım. Hayatları gerçek bir masal gibi. Bizden çok farklı bir zamanda yaşamışlar, o yüzden bizim yaptığımız çoğu şey onlara çok garip geliyor.
" Yetişkinlerin çocuklara yaptıkları haksızlıkları , hataları görebilirsin. Yine de yüzlerine vurma. İnanmazlar. Çocuksun, görmezden gel. Bırak kendilerini dünyanın en zeki insanları sansınlar..."