Ben bu hayatta en çok öğrenmeyi ve öğretmeyi sevdim..
Sonsuza kadar öğrenci olmaya aday bir öğretmen...
Kitap, çay , çiçek ve çocuk kalbi sever.
Küçük bir anı defteri... Kendime notlar . . .
Çukurova insanları gittikçe zalim ,kötü , sevgisiz oluyorlarmış...Dost diyecek hiç dost kalmamış. Herkes herkesin gözünü oyuyormuş , beş kuruşa insan babasını öldürürmüş.
Çocuklara yönelik olsa da anne ve babalar özellikle biz öğretmenlerin okuması gereken komik , eğlenceli , ders verici bir kitap.
Büyüdükçe çocukluğumuzu unutup ondan uzaklaşıyoruz . Halbuki bizler de çok yakın geçmişte çocuktuk. Çocukların gözünden bakılan kitapları seviyorum. Emeğine sağlık Aziz Nesin...